Tuesday, February 15, 2011

*biodata diri*. ala2 bdk skolah rendah.

   haha! ni style time skolah rendah dulu. budak2 lagi la katakan. kan kawan2 dok soh wat biodata kat buku masing2. aku pn xterkecuali la. konon2 fren 4 eva la kalo dok wat biodata tu kan. huhu. hah camni la lebih kurang format dia. macam2 benda nak tulis. panjang berjela-jela. tapi, format jela yg sama. info2 suma dah aku update bersesuaian ngan diri aku waktu skang, bkn masa bdk2 dulu lagi k.

-biodata diri-

nama : norsakinah bt abu bakar
nama panggilan : kin. kina. kinah. mcm2.
umur : 21 tahun 
no telefon : 013-7778888
alamat : 5554, kg baru, pdg menora, 13310 tsk gelugor, penang.
bil. adik beradik : 2 org
tarikh lahir : 14 jun 1990
tempat lahir : kg baru
anak no. berapa : 1
nama ibu : darisah bt yahya
nama bapa : abu bakar b hassan
nama adik : muhd hazwan b abu bakar
hobi : tido. makan. dengar radio. ngadap laptop
cita2 : ntah. suri rumah berkaliber kot.
makanan kegemaran : charkueyteow. yongtaufu.err suma aku telan sebenarnya.
minuman kegemaran : milo. nescafe. tp x suka air masak.xsedap.
kawan karib : sapa ntah. xda kot.
kawan plg dibenci : lagi la xda. 
kenangan manis : makan gula.manis.
kenangan pahit : makan ubat.pahit.
haiwan kesukaan : kalo laptop n enfon aku ni spesis haiwan, 
                             maka mereka lah yg jadi haiwan kesukaan aku. 
warna kesukaan : pink.itam.warna-warni.

ada lagi ke ek yg aku tertinggal?? emm ntah la. ni je kot. pastu, demi nak bagi cantik la konon biodata tu, tulis la pakai pen warna-warni. pastu, dok hias segala bagai kat keliling alam. dah macam rupa masok sarkas pn ada. haha. hah skang ni ada lagi ke belia2 remaja yg spesis camni jugak? kalo ada, syabas aku ucapkan kt dia. sila teroskan kerjaya anda. haha.

No comments: