Wednesday, March 23, 2011

          nak menyemak jugak gambar ni kat sini sebab saya tengah teruja dengan gambar tersebut.  stylo sangat gambar ni. gojes! haishh. ni sebenarnya pakcik yg saya jumpa tengah berkebun kat tepi jalan tadi. hoho. eh x baik menipu. ok ni sebenarnya 'buyut'. dulu beliau digelar 'boyot', tapi skang dah tukar jadi 'buyut'. cam sopan sket la kan bunyiknya. nama singkatan dia pulak ialah 'b'. 'b' for 'buyut', not 'b' for 'hubby' k. no no no. heee. x pn nama manja baru dia skang ialah 'dugong'. tapi nama lagi baru dia skang ialah 'x', baru je diisytiharkan semalam. 
         
         sebenarnya xda motif pn, juz nak kurangkan tensen sebab tetiba baru tersedar dari lamunan yg keja saya tengah meningkat dengan rakusnya. erk cam pelik je bahasa tu. ok senang cita, keja2 saya sedang menggunung n dah jadi berlori-lori. so kena tenangkan otak yg agak berserabut. justeru, saya rasa saya perlu stop membebel skang. maka, tatitu!

No comments: