Sunday, January 22, 2012

*semut merah*

aku bukan semut merah.
hah tetiba. haha.
tajuk post sumpah xda kena mengena okey.


saja nak mengisi masa lapang menceritakan perkembangan hidop.


1. baru 2 hari abeh final. legaa!
2. baru 2 hari stat cuti sem. n xda perasaan pon. huhu.
nak balik umah pn macam x berbaloi, sebab nanti nak kena muncul kat shah alam balik. lagipun last studi week kan dah balik. mak pn x sempat nak rindu lagi kat aku rasanya.
3. baru 2 hari meniti hari di uitm yang serba sunyi sebab ramai yang dah balik kampung halaman memasing menyambut CNY. ceh, balik umah nak makan limau la tu.  
4. eh aku dalam proses menjadi semakin baik. banyak membaca di internet agak memberi keinsafan. harap-harap istiqamah la aku ni kan.
5. dan aku sangat malas nak menaip. sekian.


sumpah xtau apa benda ni buat kat sini weh. 



2 comments:

cHirUzi said...

gambar ni hampir buat mknn aku keluar balik. tahniah, :D

n o r s a k i n a h said...

haha. tima kaseh. x sia2 aku pujuk dia nak amek gambar. berbaloi rupanya.